Pogledajte kako su izgledale domaće pjevačice, kad su se udavale

 Vjenčanje je nešto za čim čezne svaka dama, a uz velika imena svemu se pridružuju uzbuđenje i rastrošnost.

Odlučili smo otkriti slike s vjenčanja kvartovskih umjetnika

Recite nam koji vas je najviše zaintrigirao:

1. VIKI I TASHKE

Par se zavjetovao na beskrajnu ljubav i odanost 31. svibnja 2007. u crkvi Vasilija Ostroškog u Beogradu.

Vokalistu i harmonikašu podržale su partnerice Svetlana Ceca Ražnatović i Sanja Đorđević.

vikiii

Ceca i Arkan

Ceca i Arkan, venčanje

Brena i Boba

5a2a9e6d-bedc-47f1-822b-230f0a0a0a67-jtoktkqturbxy83nzkwoge0yzfjmdm3mdrmztu2zdjmywrizgnkztlhzi5qcgvnkzmczqkeaa-690x480

Dragana Mirković i Toni

17076500-257629914689823-4124274120152055808-n

4. DRAGANA MIRKOVIĆ I TONI

- Zakačili smo se u regiji, bio je to neugledan festival. Bilo je odobreno vrijeme, nitko iz moje obitelji nije mogao doći jer nisam mogao dobiti vizu. Budući da je Tony austrijski stanovnik od rođenja, zapravo nisam mogao dok nisam ispunio brak i bilo je to na papiru. Jednostavno nisam imao priliku dobiti vizu u obitelji, ocu, majci, sestri. Također, zbog toga nismo imali puno posjetitelja. Ni Tonyjeva obitelj nije mogla doći, jer ih on ima na tone. Dakle, bilo nas je dvadeset, no bez obzira na iznos koji mi je nedostajao, to je za mene još uvijek bilo najizvrsnije i sentimentalno vjenčanje, budući da sam jednostavno bio tako usrdan u ljubavi i jednostavno mi je bilo drago i to mi je u tom trenutku bilo dovoljno - rekao je poznati vokal.

Jelena Karleuša i Duško 

download-1

vencanica-jelene-karleuse

vencanica-jelene-karleuse-4

 

Comments